Retourneren

Producten die in de webshop verkocht worden, mogen onder bepaalde voorwaarden binnen maximaal 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. De koper hoort dan zelf te zorgen voor een degelijke verpakking en een verzendlabel. De verzendkosten zijn dan voor de koper. 

Kleding mag dus ook binnen maximaal 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Mogelijke redenen van retour zouden kunnen zijn: 

  • Zit niet lekker
  • Past niet bij mij
  • Verkeerde maat

 

Hoodies met gepersonaliseerde mouwprint, en kleding welke zichtbaar gedragen zijn en/of beschadigingen opgelopen hebben, kunnen niet worden geretourneerd. Ook andere producten met zichtbare gebruikerssporen kunnen niet worden geretourneerd. Als producten met zichtbare beschadiging(en) toch worden geretourneerd, dan worden de reparatiekosten bij de koper in rekening gebracht. Wanneer de producten niet meer verkoopbaar zijn gezien de ernst van de beschadiging(en), dan wordt er geen enkel bedrag uitgekeerd naar de koper. 

 

Wanneer de retourzending aan de voorwaarden voldoet, zal het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst teruggestort worden op de rekening. 

 

Is er sprake van een fabrieksfout? Meld dan voordat je je retour aanmeld, je klacht via mail of Instagram. Wij zullen dan eerst vragen om foto's. Daarna kun je je retour gaan aanmelden. Als het product toch word opgestuurd zonder de fabrieksfout te melden, dan zal het product niet bestempeld worden als product met fabrieksfout. Het kan dan dus zijn dat er dan geen bedragen uitgekeerd worden!

 


Retour aanmelden